Mijn eerste reis naar Pondicherry te India - Reisverslagen van Anne Renting - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis naar Pondicherry te India - Reisverslagen van Anne Renting - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis naar Pondicherry te India

In Augustus vertrek ik voor 5,5 maanden naar Pondicherry te India samen met mijn reis maatje Kristin. Wij gaan daar voor ongeveer vier maanden werken op een project waar straatkinderen wonen. Op het project in India krijg ik de mogelijkheid om een vorm van muziektherapie te geven aan de kinderen!

Recente Reisverslagen:

06 December 2013

India

11 November 2013

De tijd vliegt...

08 Oktober 2013

Don Bosco boyshome

10 September 2013

Pondicherry Boys Home

28 Augustus 2013

Hello Pondi and Hello Boyshome
Anne

Actief sinds 06 Juni 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 11781

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2013 - 03 Februari 2013

Mijn eerste reis naar Pondicherry te India

Landen bezocht: