Laatste verslag uit Nederland - Reisverslag uit Kilder, Nederland van Anne Renting - WaarBenJij.nu Laatste verslag uit Nederland - Reisverslag uit Kilder, Nederland van Anne Renting - WaarBenJij.nu

Laatste verslag uit Nederland

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

18 Augustus 2013 | Nederland, Kilder

Haihai allemaal!!

Het is vreemd om op dit moment mijn laatste verslag te schrijven in Nederland. 21 augustus vertrek ik vanaf Dusseldorf naar Pondicherry. Ik verwacht dat deze reis in totaal 24 uur gaat duren! Ik heb er heel veel zin in, maar vind het tegelijkertijd ook best spannend!

De afgelopen weken ben ik vooral bezig geweest met mijn voorbereidingen voor mijn reis. Het weekend van 17 en 18 agustus heb ik een voorbereidings weekend in Amsterdam gehad. Tevens ben ik druk bezig geweest met het afscheid nemen hier in Nederland. We zijn lekker wezen eten met z'n allen en ze hebben mij verast met een suprise party! Dat was ook wel heel erg gezellig;) Bovendien heb ik veel lieve en waardevolle kado's gekregen waar ik heel blij mee ben. Wanneer ik er door heen zit kan ik er lekker naar kijken en hier weer positieve energie uit halen. Wat ik op sommige momenten zeker nodig zal hebben,want het is best gek om afscheid te nemen van de mensen waar je van houdt!

Ik kijk met veel gezonde spanning naar mijn reis. Ik heb er heel veel zin in, maar vind het ook best spannend. Ook hoop ik hier de dingen te doen die ik al heel lang wil doen! We zullen het zien en jullie horen van me!

Liefss & groetjes Anne

  • 18 Augustus 2013 - 18:16

    Ilona Jansen:

    Hai Anne,
    Het voorbereidingsweekend zit er op! Woensdag vertrek je en is er geen weg meer terug ;) Heel veel succes en vooral plezier! Geniet van alle mooie dingen die je zult mee maken.
    Liefs xx Ilona

  • 21 Augustus 2013 - 20:26

    Eva Min:

    Hoi Anne,

    Ik hoop dat jullie straks veilig zijn aangekomen. Als het goed is zijn jullie nu nog onderweg. Ik ben benieuwd naar jullie ontvangst. Geef al je spullen en gedachten een mooi plekje daar in het verre India zodat je je er snel thuis zult voelen.

    Groetjes,
    Eva

  • 28 Augustus 2013 - 00:18

    Trees:

    Hallo Anne
    Hoe gaat het ik wacht op het volgende verslag en foto's hoe het daar gaat en
    Hoe de kinderen zijn.
    Lieve groetjes Trees

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 06 Juni 2013
Verslag gelezen: 344
Totaal aantal bezoekers 11796

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2013 - 03 Februari 2013

Mijn eerste reis naar Pondicherry te India

Landen bezocht: