De voorbereidingen - Reisverslag uit Kilder, Nederland van Anne Renting - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Kilder, Nederland van Anne Renting - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Anne

28 Juni 2013 | Nederland, Kilder

Haihai iedereen!

Na mijn jaarafsluiting van het derde studiejaar en het benefietconcert op 8 juni heb ik eindelijk tijd om mijn eerste verslag te schrijven. Afgelopen 8 juni heb ik, zoals velen weten, een benefietconcert georganiseerd in het Kelrehuus te Kilder. Het was een hele leuke avond waar ik met veel plezier op terug kijk! Uiteindelijk heeft het mij al 3400 euro opgeleverd! Bovendien krijg ik af en toe nog stortingen. Hier ben ik heel blij mee, omdat het bedrag maar blijft oplopen en ik heel veel positieve reacties heb gehad!

Mijn reis naar India komt steeds dichterbij. 21 Augustus vertrek ik. Het zal waarschijnlijk een lange reis worden, omdat ik nog moet overstappen en na mijn landing zal ik nog vele uren moeten reizen. Desalniettemin kijk ik er wel naar uit! Ik zal te recht komen in Pondicherry. Pondicherry ligt in het zuiden van India. Hier zal ik gaan werken met straatkinderen.

Wél zijn al mijn voorbereidingen nog in volle gang. Er is al veel gedaan, zoals geldinzameling, kost en inwoning, het vinden van een project, inentingen etc. Maar er zijn nog zoveel andere (zakelijke) dingen die ik nog moet regelen. Hier zie ik nog wel een beetje tegen op!! ik weet ook wanneer ik dit regelt heb dat mijn reis in zicht is:)!

Ik ben van plan om via deze site iedereen op de hoogte te houden van mijn reis, wat ik daar allemaal ga doen en waar ik mijn geld aan besteed!

Liefss Anne

  • 28 Juni 2013 - 18:19

    Ilona Jansen:

    Haai Anne!

    Leuk je eerste berichtje op je eigen site. Ik ga je zeker volgen! Succes met de voorbereidingen en ik hoor wel als je hulp nodig hebt.

    Liefs Ilona

  • 29 Juni 2013 - 00:09

    Jordi:

    Haaaai,
    Ook die heb je in India !
    Komt allemaal goed lieffie!

    Kusje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 06 Juni 2013
Verslag gelezen: 380
Totaal aantal bezoekers 11798

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2013 - 03 Februari 2013

Mijn eerste reis naar Pondicherry te India

Landen bezocht: